اولویت های پژوهشی

با توجه به اهمیت تحقیق و توسعه در سازمان‌ها، بانک صادرات ایران مطابق با روال سال های گذشته اقدام به استخراج عناوین اولویت‌های پژوهشی از واحدهای مختلف بانک کرده است تا از طریق برون‌سپاری آنها، علاوه بر کمک به اشاعه فرهنگ تحقیق و توسعه در جامعه، از ظرفیت‌های علمی موجود بهره‌مند شود.
لذا به استحضار اعضاء محترم هیئت علمی و پژوهشگران گرامی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری و موسسات تحقیقاتی کشور می رساند در صورت تمایل به ارسال پیشنهاد انجام پروژه (بعنوان مجری) در موضوعات پژوهشی مورد نظر بانک، از این عزیزان دعوت می شود پس از مطالعه موضوعات پژوهشی بانک، با دریافت فرم پیشنهاد تحقیق (Proposal)، طرح اولیه خود در موضوع مورد علاقه را حداکثر تا تاریخ  ٣٠ دی ماه ١٣٩۵ به نشانی پست الکترونیکی research@bsi.ir با عنوان «اداره کل تحقیقات و برنامه‌ریزی» ارسال فرمایند.
جهت هماهنگی بیشتر با کارشناس مربوطه سرکار خانم حسینیان، تلفن ٨۴٧۶٢۵٠۵-٨٨٨٣٢٧۵٣  تماس حاصل نمایید.

بانک صادرات

عناوین اولویت های پژوهشی بانک صادرات ایران سال ۱۳۹۵-۹۶

۱- طراحی مدل بهینه پرتفوی دارایی ها و بدهی ها (مدیریت نقدینگی)

۲- طراحی سازو کارهای عملیاتی مدیریت هزینه ها و شناسایی ظرفیت های درآمدزایی

۳- بازطراحی ساختار و نظام طبقه بندی مشاغل (مبتنی بر مدل شایستگی)

۴- استقرار سیستم مدیریت عملکرد و بهره وری (اتصال آن به برنامه های راهبردی، عملیاتی و پرداخت های انگیزشی)

۵- استقرار سامانه مدیریت استراتژیک و نظارت بر پیشرفت پروژه ها و برنامه ها (سامان)

۶- استقرار سیستم مدیریت فرآیندهای کسب و کار(BPMS) (شامل مستند سازی فرآیندهای موجود)

۷- شناخت و طراحی محصولات و خدمات نوین مالی (اعم از خدمات بانکی) در راستای بانکداری شرکتی

۸- شناخت و طراحی محصولات و خدمات نوین مالی (اعم از خدمات بانکی) در راستای بانکداری اختصاصی

۹- مطالعه و طراحی راهکارهای بکارگیری شبکه های اجتماعی در ارائه محصولات جدید و بازاریابی

۱۰- استقرار سامانه رتبه بندی داخلی مشتریان بانک

۱۱- تدوین برنامه جامع فناوری اطلاعات (ICT Master Plan)

۱۲- تدوین نقشه راه توسعه فعالیت های بین المللی بانک (رویکرد مالی و پولی)

۱۳- طراحی و پیشنهاد ارائه خدمات بانکی به دیگر بانک ها و موسسات مالی و بازار سرمایه (با توجه به گستره بی نظیر بانک صادرات ایران در سراسر کشور)

۱۴- شناسایی مشتریان بزرگ بالقوه و طراحی سازوکارهای عملیاتی برای جذب و ماندگاری نقدینگی مشتریان بزرگ

۱۵- طراحی سازوکارهای عملیاتی برای افزایش ماندگاری نقدینگی مشتریان انبوه (مانند حقوق بگیران صندوق های بازنشستگی)

۱۶- تدوین برنامه جامع برند سازی (موقعیت در ذهن مخاطب، هویت بصری و شعار بانک)

۱۷- عارضه یابی فعالیت های ترفیعی (promotion) و سنجش اثر بخشی تبلیغات

 

در ادامه فرم پیشنهاد تحقیق به صورت ورد و پی دی اف ارائه شده است.

فرم پیشنهاد تحقیق

برای دریافت اطلاعات کامل و اگاهی بیشتر در مورد اولویت ها به سایت بانک صادرات مراجعه نمایید.

منبع: https://www.bsi.ir

 

♣ مطلب مرتبط: مشاهده اولویت های پژوهشی دیگر سازمان ها


ارسال دیدگاه
(الزامی) (الزامی)