تازه های کتاب

کتاب مدیریت بازاریابی نوشته ی کاتلر و کلر، معتبرترین، به روز ترین و کامل ترین مرجع برای علاقه مندان به بازاریابی در سراسر دنیا می باشد. این کتاب، جدیدترین تئوری ها و نکات کاربردی بازاریابی را به شیوا ترین بیان ممکن و همراه با مثال های عملی از شرکت های بزرگ بین المللی برای مخاطبان خود توضیح می دهد؛ تئوری ها و مثال هایی که در سایر کتاب های مدیریت بازاریابی، به خصوص کتاب های ترجمه شده به زبان فارسی کمتر یافت می شوند. یکی دیگر از ویژگی های ارزشمند این کتاب، بیان اجمالی اصلی ترین مباحث مربوط به مدیریت نام های تجاری می باشد که توسط نظریه پرداز شهیر، پروفسور کلر، به رشته تحریر درآمده است.

مدیریت بازاریابی

فصول کتاب مدیریت بازاریابی

کتاب مدیریت بازاریابی شامل ۸ بخش و ۲۱ فصل است که در دو جلد به چاپ رسیده است، در ادامه عنوان هریک از فصول بیان شده است:

فصل ۱: بازاریابی در قرن ۲۱

فصل ۲: طراحی استراتژی ها و برنامه های بازاریابی

فصل ۳: جمع آوری اطلاعات محیطی و پیش بینی تقاضا

فصل ۴: تحقیقات بازاریابی

فصل ۵: خلق روابط وفادارانه بلندمدت

فصل ۶: تجزیه و تحلیل بازارهای مصرفی

فصل ۷: تجزیه و تحلیل بازارهای صنعتی

فصل ۸: شناسایی بخش های بازار و تعیین بازارهای هدف

فصل ۹: خلق ارزش ویژه نام های تجاری

فصل ۱۰: هنر موضع یابی برای نام های تجاری

فصل ۱۱: پویایی های رقابت

فصل ۱۲: طراحی استراتژی های مصول

فصل ۱۳: طراحی و مدیریت خدمات

فصل ۱۴: استراتژی ها و برنامه های قیمت گذاری

فصل ۱۵: طراحی و مدیریت شبکه های بازاریابی یکپارچه

فصل ۱۶: مدیریت خرده فروشی، عمده فروشی و تدارکات

فصل ۱۷: طراحی و مدیریت ارتباطات بازاریابی یکپارچه

فصل ۱۸: مدیریت ارتباطات انبوه: تبلیغات، ترویج فروش، رویدادها و تجربه ها و روابط عمومی

فصل ۱۹: مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی: بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی

فصل ۲۰: معرفی پیشنهادات بازاریابی جدید

فصل ۲۱: نفوذ در بازارهای جهانی

فصل ۲۲: مدیریت سازمان بازاریابی با رویکرد بلندمدت

باشگاه دانشجویان مدیریت مطالعه این کتاب به دانشجویان و اساتید حوزه مدیریت بازاریابی توصیه می شود. مدیراما جهت بهبود رفاه حال کاربران عزیز امکان دسترسی به خلاصه مدیریت بازاریابی جلد ۱ و ۲ را در فروشگاه محصولات دانشی مدیراما فراهم کرده است. در صورت تمایل بر روی لینک های زیر کلیک نمایید.

♣ مطلب مرتبط: خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی جلد ۱

♣ مطلب مرتبط: خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی جلد ۲

 


ارسال دیدگاه
(الزامی) (الزامی)